آشنایی با بهترین دوره مدیریت کسب و کار رایگان و پولی

بهترین دوره مدیریت کسب و کار

دوره MBA که مخفف Master of Business Administration است؛ به عنوان بهترین دوره مدیریت کسب و کار شناخته می شود. این دوره در حال حاضر توسط موسسات زیادی در سطح کشور برگزار می شود که اکثریت آن ها از اعتبار لازم برخوردار هستند و مدرک معتبر نیز به داوطلبان ارائه می دهند. با این حال، به صورت معمول هر یک از دوره های مدیریت کسب و کار ویژگی های مختلف، سرفصل های متفاوت و شهریه متغییر دارند.

به همین دلیل، ممکن است وقتی پشت لپ تاپ خود می نشینید و درباره دوره مدیریت کسب و کار تحقیق می کنید؛ نتوانید تصمیم بگیرید که بهترین دوره mba برای شما کدام است. لذا تصمیم گرفتیم در ادامه مطلب یک راهنمایی کامل و لیستی از بهترین دوره مدیریت کسب و کار را به شما ارائه دهیم.

با این حال، در صورتی که از مدیران، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان، کارشنان شرکت و سازمان ها و … هستید؛ ما به شما، شرکت در دوره پیشرفته مدیریت کسب و کار سیم بیزینس را پیشنهاد می دهیم.

ما در دوره جامع مدیریت کسب و کار سیم بیزینس، سعی کردیم تا با تمرکز بر رویکرد مبتنی بر عمل و ایجاد کارگاه شبیه سازی کسب و کار؛ تمرکز بر تفکر سیستمی (که به شما کمک می کند تا مدیران موثرتری شوید و بتوانید تصمیمات استراتژیک آگاهانه بگیرید.) همچنین ایجاد یک محیط تعاملی و کار در تیم های چند نفره؛ یک برنامه منحصر به فرد و ارزشمند برای مدیران، کارآفرینان و دانشجویان MBA/DBA  که به دنبال ارتقای مهارت های عملی خود در زمینه مدیریت کسب و کار هستند؛ ارائه دهیم.

دوره آموزشی رایگان مدیریت کسب و کار

دوره‌های آموزشی رایگان زیادی در زمینه مدیریت کسب و کار وجود دارد. اما کیفیت آن ها متفاوت است. در اینجا چند مورد از بهترین دوره مدیریت کسب و کار رایگان را معرفی می کنیم که عبارت اند از:

مدیریت مطلوب کسب و کار

این دوره رایگان مدیریت کسب و کار به وسیله ایران آکادمی برگزار می ‌شود و اصول کلیدی مدیریت کسب و کار، نظیر هدف‌ گذاری، برنامه ‌ریزی، سازمان ‌دهی، رهبری و کنترل را آموزش می ‌دهد. این دوره به صورت فایل ‌های صوتی کوتاه ارائه می ‌شود و شما می ‌توانید به خیلی ساده و راحت در وقت آزاد خود به آن ها گوش دهید.

آموزش رایگان مدیریت کسب و کار

این دوره به وسیله همیار آکادمی برگزار می‌ شود و طیف گسترده‌ ای از موضوعات و مباحث مربوط به مدیریت کسب و کار، نظیر بازاریابی، فروش، امور مالی، منابع انسانی و عملیات را شامل می‌دهد.

این دوره به عنوان بهترین دوره مدیریت کسب و کار رایگان به صورت یک سری ویدیو همراه با مقالات ارائه می ‌شود. شامل تمرین ‌ها و ارزیابی ‌هایی نیز برای کمک به شما در سنجش یادگیری‌ است.

فنون مذاکره

این دوره رایگان به وسیله دانشگاه صنعتی شریف تهیه و ارائه شده است و در آن اصول مذاکره موفق آموزش داده می شود. این دوره برای تمامی کسانی که به دنبال بهبود دادن مهارت‌ های مذاکره خود، چه در محل کار یا در زندگی شخصی هستند، مفید خواهد بود.

دوره ورود به مسیر کسب و کار

این دوره به عنوان بهترین دوره مدیریت کسب و کار رایگان ،به وسیله آکادمی راه ارائه می ‌شود و به شما این امکان را می دهد تا ایده‌های تجاری خود را توسعه دهید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

این دوره شامل بخش‌هایی درباره بازاریابی، امور مالی، عملیات و مدیریت می شود.

مبانی اقتصاد

این دوره مدیریت کسب و کار رایگان به وسیله اندیشکده سیاستگذاری اقتصادی تهران منتشر شده است و در آن اصول اساسی اقتصاد آموزش داده می شود. این دوره برای تمام کسانی که به دنبال درک بهتر نحوه عملکرد اقتصاد هستند، مفید خواهد بود.

معرفی دوره های مدیریت کسب و کار

علاوه بر دوره های رایگان، دوره های معتبر متعددی در موسسات و دانشگاه های مختلف برگزار می شود که عبارت اند از:

دوره مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان اصلی ترین دانشکده مدیریت کل کشور، بهترین دوره مدیریت کسب و کار MBA؛ همچنین بهترین دوره dba را برگزار می کند. در این دانشکده یک دوره اجرایی باکیفیت MBA برگزار می شود که شما با شرکت در آن می توانید با گذراندن 250 ساعت آموزش (12 ماه) به صورت کاملا تخصصی تمامی سرفصل‌های تخصصی MBA را یاد بگیرید.

شرکت در دوره مدیریت کسب و کار mba دانشگاه تهران هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری امکان پذیر است. متقاضیان شرکت در این دوره نیز باید دارای شرایطی چون داشتن مدرک کارشناسی و 8 سال سابقه کاری باشند. علاوه بر این، در یک مصاحبه شرکت و نمره قبولی کسب کنند.

دوره DBA یعنی دوره دکتری مدیریت کسب و کار این دانشگاه نیز، یک دوره یک ساله است. در این دوره بالاترین سطح مدیریت عالی کسب‌ و کار آموزش داده می شود و متقاضیان شرکت در آن باید تجربه مدیریت یک بنگاه تجاری را داشته باشند.

فارغ التحصیلان دوره DBA دانشگاه تهران، توانایی مدیریت سازمان خود به شیوه ای نوین با رویکردی نوآورانه و آینده ‌نگر متناسب با پویایی ‌های دنیای کنونی و اهداف آتی خود را خواهند داشت.

دوره مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران

دوره مدیریت کسب و کار دانشگاه شریف

دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف اولین برگزار کننده دوره MBA در ایران است که برگزاری این دوره را از سال 1379 شروع کرد. تا به حال نیز بیش از 100 نفر از مدیران و کارشناسان کشور را آموزش داده است.

در دوره MBA این دانشگاه که به صورت حضوری برگزار می شود؛ دانشجویان بهترین دوره مدیریت کسب و کار را طی می کنند که در آن کامل ترین، به روزترین و کاربردی ترین مباحث درسی این رشته تحصیلی آموزش داده می شود. این مباحث آموزشی شامل پنج درس پایه (اقتصاد برای مدیران، مدیریت بازاریابی، مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک، رفتار سازمانی)؛ همچنین پنج درس از میان دروس تخصصی بر حسب انتخاب مدیریت دوره می شود.

طول دوره مدیریت کسب و کار دانشگاه شریف نیز یک سال است که شامل 240 ساعت آموزش می شود. دانشجویان نیز چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته با حضور در کلاس درس در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف می توانند آموزش های لازم را دریافت کنند.

دوره های مدیریت کسب و کار MBA دانشگاه شهید بهشتی

از دیگر دوره هایی که می توان به عنوان بهترین دوره مدیریت کسب و کار معرفی کرد، باید دوره های مدیریت کسب و کار دانشگاه شهید بهشتی را نام برد. این دانشگاه دوره های مدیریت اجرایی کسب و کار mba و DBA را به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند. دوره های MBA شامل 17 بخش مثل مدیریت بازاریابی، مدیریت برند و تبلیغات، اصول رهبری در کسب و کار، مدیریت منابع مالی و … می شود.

دوره آموزشی آن نیز به صورت کلی شامل 340 ساعت آموزش که 112 ساعت آن مربوط به آموزش مباحث نظری است؛ 128 ساعت از آن نیز مربوط به انجام کارها و پروژه ها به صورت عملی می شود.

دوره مدیریت کسب و کار جهاد دانشگاهی

جهاد دانشگاهی از نهادهای عمومی غیر دولتی به حساب می آید که هر ساله دوره های متعددی را برگزار می کند. یکی از این دوره ها نیز، دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار است. جهاد دانشگاهی، این دوره را به صورت کوتاه مدت 3 ماهه و بلند مدت برگزار می کند. به صورت معمول نیز، تمامی متقاضیان بدون در نظر گرفتن شرایط خاصی می توانند در آن ها ثبت نام کنند. کیفیت و اعتبار آن ها نیز به واحد برگزار کننده و اساتید آن واحد بستگی دارد.

دوره مدیریت کسب و کار مشهد

بسیاری از افراد تمایل دارند در شهرهایی بجز تهران دوره خود را بگذرانند. یکی از بهترین دوره مدیریت کسب و کار MBA به وسیله مراکز آموزشی مورد تایید وزارت علوم در مشهد برگزار می شود؛ متقاضیان شرکت در دوره مدیریت کسب و کار مشهد باید بدانند که این دوره در مراکز آموزشی عالی آزاد مشهد در گرایش های مختلفی مثل گرایش بازاریابی، مدیریت عملیات، حسابداری، منابع انسانی، مدیریت تبلیغات و برنامه‌ریزی استراتژیک mba برگزار می شود. از شرایط لازم برای شرکت در این دوره جامع مدیریت کسب و کار نیز باید به داشتن حداقل مدرک دیپلم و در برخی مواقع انجام یک مصاحبه اشاره کرد.

دوره مدیریت کسب و کار دانشگاه فردوسی

از دیگر موسساتی که بهترین دوره مدیریت کسب و کار MBA و DBA را برگزار می کند، باید به مرکز آموزش‌ های عالی آزاد دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد اشاره کرد. دوره های مدیریت کسب و کار این دانشگاه، در گرایش های مختلفی MBA، استراتژی – MBA و سلامت- MBA و … به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. در پایان دوره نیز، دانشجویان موفق به دریافت دو گواهی نامه فارسی و انگلیسی از دانشگاه فردوسی مشهد می شوند.

سرفصل های دوره MBA دانشگاه فردوسی

  • مبانی سازمان و مدیریت
  • اقتصاد برای مدیران
  • اصول بازاریابی و برند
  • بوم و طرح کسب و کار
  • مدیریت منابع انسانی
  • روابط عمومی
  • حسابداری برای مدیران
  • برنامه ریزی استراتژیک
  • بازاریابی دیجیتال
  • مدیریت مالی
  • مهارت های نرم در مدیریت
  • مسائل جاری در مدیریت

سرفصل های دوره DBA دانشگاه فردوسی

  • نظریه های پیشرفته سازمان و مدیریت
  • اقتصاد رفتاری برای مدیران
  • استراتژی ها و مباحث پیشرفته بازاریابی
  • مسائل جاری مدیریت و تجربه نگاری
  • مدیریت استراتژیک منابع انسانی
  • تفکر سیستمی
  • آینده پژوهی
  • بازرگانی خارجی
  • سیستم های اطلاعات مدیریت
  • تضمین کیفیت و عملکرد
  • مدیریت زنجیره تامین
  • مدیریت کارآفرینی و نوآوری
  • مهندسی مالی و مدیریت ریسک

دوره پیشنهادی ما به عنوان بهترین دوره مدیریت کسب و کار

بهترین دوره مدیریت کسب و کار

در صورتی که به دنبال ارتقای مهارت های عملی خود در زمینه مدیریت کسب و کار هستند؛ ما به شما دوره مدیریت کسب و کار سیم بیزینس را پیشنهاد می دهیم. این دوره مدیریت کسب و کار آنلاین می تواند یک برنامه منحصر به فرد و ارزشمند برای مدیران، کارآفرینان، دانشجویان علاقه مند به دوره های MBA/DBA و کسانی باشد که به دنبال یادگیری مهارت های عملی مدیریت کسب و کار در یک محیط چالش برانگیز و تعاملی هستند. زیرا در دوره سیم بیزینس:

  • طیف گسترده ای از موضوعات مربوط به مدیریت کسب و کار ارائه می شود که شامل تفکر استراتژیک، رهبری، بازاریابی، امور مالی، تولید و عملیات است. این امر می تواند به دانشجویان دانش و مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در هر نقشی در یک سازمان را بدهد.
  • در این دوره از شبیه سازی کسب و کار برای ارائه تجربه عملی به دانشجویان در مورد اداره یک شرکت استفاده می شود. این مسئله می تواند راه موثری برای یادگیری مفاهیم کلیدی مدیریت کسب و کار و توسعه مهارت های تصمیم گیری برای شما باشد.
  • در دوره سیم بیزینس فرصتی برای دانشجویان فراهم خواهد شد تا در تیم های چند نفره با یکدیگر کار و فعالیت داشته باشند. در نتیجه در یک محیط شبیه سازی شده با چالش های دنیای کسب و کار واقعی مواجهه شوند. این امر می تواند به دانشجویان امکان توسعه مهارت های ارتباطی، مذاکره و حل مسئله را بدهد.

در صورتی که به اطلاعات بیشتر در مورد دوره سیم بیزینس احتیاج دارید؛ می توانید با مشاوران در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ارتباط با ما

مشاوره کسب وکار

مشاوره حضوری و غیر حضوری Simbusiness گامی بلند برای موفقیت کسب و کار شما

دوره های مدیریتی

رویدادی یافت نشد

مطالب پیشنهادی